14.10.14

Snow boots

Snow boots

I really need to be a little more practical regarding winter boots. I end up ruining most of my shoes during winter because I wear them out in the snow. I tend to think that they will make it because I'll only be running a few steps to or from the car. In addition to ruining my shoes my feet are always freezing cold! I really like the boots  with the shearling lining, they look so warm and comfortable.

1. Ganni leather and suede boots / 2. Zara lace-up boots  / 3. Ugg leather clogs / 4. Isabel Marant shearling lined boots

Ég þarf að fara að finna mér einhverja almennilega kuldaskó. Ég eyðilegg alla skóna mína í snjónum á veturna. Ég held alltaf að skórnir hafi það af þar sem ég er bara rétt að skreppa út í bíl eða inn í búð en það er nóg til að skórnir láti á sjá. Fyrir utan það að mér er alltaf skít kalt! Ég er mjög hrifin af þessum loðfóðruðu skóm, þeir líta út fyrir að vera sérléga hlýjir og mjúkir.

xxx Eva



No comments :

Post a Comment